Niemal 1,5 mln zł od społeczności Radia 357 dla dzieci z Polski i Ukrainy. Jest podsumowanie świątecznych licytacji

Ponad 1,4 mln zł: tyle pieniędzy uzbierano w trakcie czterech świątecznych licytacji w Radiu 357. Trwały one od początku grudnia ub. roku, a nowością było to, iż licytować było można przy pomocy smartfona, bez łączenia z anteną. Pomocą w akcji służył Dom Aukcyjny Desa Unicum. Same licytacje antenowe przyniosły ponad 900 tys. zł z całej kwoty.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Niemal 1,5 mln zł od społeczności Radia 357 dla dzieci z Polski i Ukrainy. Jest podsumowanie świątecznych licytacji
Fot. Radio 357

W środę zespół rozgłośni przekazał patronom informację: łącznie społeczność Radia 357 przekazała na pomoc dzieciom z Polski i Ukrainy 1 424 747,87 złotych. - Kalendarz pozwolił w tym roku na aż 4 licytacje antenowe prowadzone przez Pana Kubę. W ostatnim tygodniu udało się także zrealizować dwie dodatkowe licytacje. Dzięki zaangażowaniu dziennikarzy i pracowników Radia 357 licytacjom antenowym podlegało łącznie 106 przedmiotów, zestawów i wydarzeń. Licytacje antenowe przyniosły ponad 900 tysięcy złotych na pomoc – informują dziennikarze.

Fundacja dziękuje za pomoc

Przez cały czas trwania akcji słuchacze przekazywali też darowizny na konto (z tego tytułu zebrano prawie 40 tys. złotych) i za pośrednictwem strony (ponad 260 tys. złotych), SMS-ów (prawie 80 tys. złotych) oraz licytacji internetowych prowadzonych na platformie Allegro charytatywni: tam wystawiali również swoje przedmioty słuchacze (licytacje w tym miejscu przyniosły ponad 75 tys. złotych).

– Z całego serca dziękujemy całemu zespołowi Radia 357 za zaproszenie nas do tej jedynej w swoim rodzaju akcji i organizację całego wydarzenia. Dziękujemy Słuchaczom za hojność i wielkie serca! Dziękujemy wszystkim osobom, które przekazały przedmioty na licytacje, zarówno na antenie jak i na Allegro Charytatywni – napisali na facebooku przedstawiciele Fundacji Świętego Mikołaja.

 

W tegorocznej odsłonie akcji wprowadzono pewne nowości. pewne nowości. Po pierwsze: niekoniecznie trzeba było dodzwonić do Strzyczkowskiego, żeby wylicytować dany przedmiot. Propozycję przebicia ceny przyjmował bowiem automat, a licytujący mogli wbić proponowaną kwotę bezpośrednio z klawiatury smartfona. Po drugie – w aukcjach pomagała będzie Desa Unicum, gdzie (na internetowej stronie) można było oglądać i licytować przedmioty.

Aktualnie na Patronite rozgłośnię wspiera ponad 49,2 tys. użytkowników, którzy deklarują miesięczne wpłaty w wysokości ponad 878 tys. zł. Ogółem stacja zebrała na swoje funkcjonowanie 19,7 mln zł.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji